7 April 2008

PC Fair Sudah Habisss

penat sungguh ikut pc fair, ingatkan blew tacle awek rupanya hampeh :(, pengunjung yang datang bukan calang2 ramainya, tidak terkira oleh jari+kaki. pendrive 2 kotak besar dalamnya mybe ada 1000 laris terjual macam pisang goreng, senang sungguh, dak payah susah2 mau promosikan.

apapun pc fair sudah habisssssss.. ya sudah habis, tekanan sudah tiada lagi, tapi barang yang tidak laku tu terpaksa dikira semula, tu yang lagi buat penat!, barang yang tinggal ada 1/3 lagi dari barang yang di hantar ke pc fair.

Bigbospun sebelum ni macam cipsmore, time pc fair still stay di booth.

Ada satu berita gembira, mungkin bigboss jelous tengok booth dari exhibitor yang lain ada uniform,dan dengan itu bigbos cadang buat baju seragam juga untuk kami, yahooo! ok tu boss yang penting design mesti cantik kalau tidak jangan harap kami mau PAKAI!

sebelum ni bukan tiada uniform, tapi terlalu formal (pakai kemeja putih lepastu taking!) uekkk macam orang kerja pejabat plak.

hari ni masih penat wooo.. incik csankai selaku penjual pendrive yang bertauliah mampu menggalas tanggungjawab penuh berdedikasi, saya selaku pencatat bill macam mau berdarah tangan menulis, warkkk kalau hari2 begini dak lama cacat tanganku :(..

ukilah bulan ni ada PETERPAN yang terbang2 tu di dewan masyarakat tawau opsss! salah iklan di TV bertempat di Stadium Tawau,jadi jumpa disana !

4 Komentar:

budaini berkata...

uiii romz.... aku carik2 ko kat warung ko... ko takda pun.... ingat mo beli ama ko... dapat jugak potongan harga sikit..... :)

Tanpa Nama berkata...

Konsert tu di dewan kah atau di stadium Tawau?
Friendly81: purak2 ko ndak nampak tu, dia ada di dalam bz buat bil pembelian.

admin berkata...

seblah jak kami bah dengan digitalwise. :)

budaini berkata...

uihhh... konsert apa nih... konsert peterpan ker... konsert tu setahu aku kat kompleks sukan tawau....
sis maya: bukan purak2 ndak nampak ba... awek saja banyak d warung nya tu... :) romz ko nyuruk bawa meja ker.... hehe...:)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons