9 Ogos 2008

makan, minum, kerja

petang tadi incik sankai, mr alwis dan saya berjalan2 cari makan di dekat highway, banyak benda yang dibincangkan termasuklah skill bagaimana mengurat duit pakcik google.

kadang2 aku malas dengan pakcik google ni disebabkan beliau telah menonaktifkan akaun adsenseku, tapi bila mr alwis bagi tips semangatku kembali membuak2 untuk aktif semula dalam adsense.

berita baik punya, bos telah menerima seorang pekerja baru yang telah di rekomenkan oleh mr alwis, dan start esok ada seorang pekerja baru di TYS.

mulanya bigboz menanyakan mengenai pengalaman cik pekerja baru itu, seperti cik2 yang terdahulu interview, hanya perkara asas sahaja yang diketahui. tapi cik ni bernasib baik plak bigboz trus terima.

hehehe.. lepas ni bolehlah ikut gathering yang akan datang. kepada incik sankai Hatrick tidak akan berlaku.

3 Komentar:

Tanpa Nama berkata...

Aku mula fikir...hebat juga POWER TAWAU BLOGGERS skarang ni, dalam masa terdekat,,tmpaknya banyak syarikat akan membuat pendekatan dengan KOMUNITI ni,,bayangkan jika penjual sanggar di pedalaman berpusu-pusu membeli pisang sanggarnya dek penangan TAWAU BLOGGERS..tahniah !

Lezna hangat berkata...

jangan marah cina tu bah Rom, sian dia...bagus ko marah yang pompuan office yang banyak jerawat tue,,,yang ckap pasal aku guna komputer tadi tu..kihkih...

Tanpa Nama berkata...

boss...aku baru baca blog mu ni..nice la posts..layout pun kemas..aku suka..keep up bro..!!

p/s: aku letak URL mu dalam blog ku ya..?

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons