3 Februari 2006

Apa yang patut aku buat?


Sejak dari peristiwa hari tu memang saya dah dapat rasakan banyak problem yang akan berlaku kalau aku kerja dengan dia, tapi biasaklah darah mudah senang jer boleh lupa perkara yang baru berlaku...

tapi semalam betul2 aku dengar apa dia cakap.. fuhhh! dia ingat aku kerja dengan dia just nakkan duit jer berapa sangatlah rm 150 tu? aku duduk rumahpun boleh dapat lebih daripada itu. aku dah buat sebaik mungkin untuk dia, then lepas ni jangan harap aku aku akan tolong dia!

Dulu masa aku nak start kerja part time dengan dia banyak jugak member2 yang bagi nasihat pada aku, tapi aku memang tak dengar, yang paling dekat kawan sebilik dengan awek aku bagi nasihat tapi aku ketepikan, sekarang padan muka aku :uekkk:

buat masa ni baik aku berdiam diri sahaja, duduk rumah lagi baik

0 Komentar:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons