2 Februari 2006

Start kerja hari ini


Hari ni start kerja, walaupun aku malas nak bangun pagi tapi kerja kena teruskan, kalau tidak makan batulah jawabnya. hidup di perantauan ni semua sendiri kena buat tak boleh nak harapkan sesiapa.

tapi aku bersyukur sebab sekurang2nya saya dah pandai berdikari daripada duduk di pangkuan ibubapa then menyusahkan dorang. Lagipun hidup ni bukan lama manapun so sekaranglah masanya saya kena berdikari.


Dah 2 tahun lebih saya tak tengok wajah kedua ibubapa saya, kakak dan anak saudara. mesti dah banyak perubahan yang telah berlaku setelah lama saya tak melihat mereka. Sebagai seorang insan yang bergelar manusia sekeras manapun hati seseorang itu mesti akan merasai rindu pada pangkuan keluarga, apatah lagi aku sejak dari kecil dibelai dengan penuh kasih sayang oleh kedua ibubapa saya.

itulah namanya pengorbanan, tanpa pengorbanan tak bermaknalah hidup ini :)

hehehe..

0 Komentar:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons