28 April 2008

Streamyx mau kenak santet

sudah satu minggu lebih streamyx di rumah down :( boring betullah kalau begini kerja telekom. patutlah banyak yang komplain pasal streamyx ni, ni first time aku kena.

sudah 2 kali call 100 firstly call time jumaat lalu, dorang konon2nya buat report tentang problem aku ni, then derang suruh call 2 day lagi. kalau problem aku ni belum setel.

yang paling aku hampa bila 2 hari kemudian aku call tu 100 then bagi nombor report yang durang suruh tulis, operator tu cakap report aku dah kena delete. hamper punya telekom.

buat encik telekom yang hampehhhh.. macam mana buat kerja ni??

lepas ni kalau tak bagus2 juga aku mo pergi jumpa tok bomoh suruh *santet ko operator telekom :)

*santet=bahasa jawa bermaksud ilmu hitam

1 Komentar:

Tanpa Nama berkata...

Next time, slps call 100 tu, ko kol techy di twu, kasi tau masalah, kasi tau no. reportmu, jadi dorg make attention. Sebabnya, apa yg dibuat di Twu, mcm kabel tecabut, bukan direct report pi KL. Kita ni brabislah buat report 100 tu, sedangkan report cable tecabut ndak sampai2 di pusat.

kalau ko hire sdh tu bomoh, tolong kasi santetkan jg org di white house. bikin masalah dunia ja.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons