21 Julai 2008

Acer Aspire One



Kesian incik Asus Eeepc baru saja keluar sudah ada pesaingnya, yang aku kesian ada seorang customer cina dia baru beli 3 hari dah nak trade-in.

laptop ni didatangkan khas dengan linux, tapi kitorang oprate jadikan windows XP, driver jangan crita, segala CD acer di try tapi semuanya hamperrr, then last2 jumpa di uncle google. menurut puan kastumer yang datang membeli kelmarin, dorang sudah servey di Tony.com tapi durang di beri tahu bahawa laptop ni hanya ada windows XP pada bulan 9 nanti. hihihih.. ini satu perkembangan baik untuk kami membolot harta daripada menjual laptop Aspire one dengan os XP.

Laptop ni cantik & mulus seperti Britney Spear ketika masih dara :), tapi yang problemnya time install windows punyalah lama :(, lepas tu first time on memang lambat macam kura-kura tapi lepas storage warming baru ada wokey skit.

Harga Kedai runcit RM1399 + Install windows XP Pirates Editions RM 50 {Sumber kekayaan} =RM 1449, kepada incik2 & puan2 yang berminat untuk memiliki laptop ini silalah berfikir panjang dan please dong! ambil kira penggunaannya untuk mengelakkan rasa tidak puas hati terhadapat jiwa & batin incik2 & puan2, sekian terima kasih.

untuk mendapatkan drivernya cukup senang hanya memerlukan setin Vanilla coke+keropok potato lepas itu bolehlah download disini

2 Komentar:

^aNgRiAni^ berkata...

shantek juga
tapi kak riani lebih suka
compaq

hehehehehehe

admin berkata...

:)yup saya juga suka compaq, tapi susah mau cari drivernya.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons