26 Disember 2007

azam oh azam!

apa erk azam korang sempena tahun baru ni??
adakah azam korang tahun 2007 dah tercapai :)

kalau belum tercapai lagi baik sambung azam tu, tak baik banyak sangat azam buat pening kepala jerk nak settlekan. Azam aku tahun belum semuapun tercapai, tulah sebab banyak sangat azam aku. :( nak inilah nak itulah.. then last2 hampir tak tercapai semua.

tahun ni nak sambung azam tahun lalu jerk, biar otak bertungkus lumus untuk capainya.
------------------------------------------------------------------------------

teringat dulu time skolah rendah, masa tu darjah 4, cikgu ada tanya kalau besar nak jadi apa?
hihihi.. ada ramai gak kawan2 kelas yang bercita-cita nak jadi kerani :) ntahlah sama ada cita-cita dorang tercapai atau tak. tapi tulah kalau fikir balik napa plak dorang bercita-cita nak jadi kerani, jawapan yang paling ringkas saya bagi, dorang tengok kerani skolah lah!

jadi maknanya dorang ikut2 jerlah.. hehehe, maklumlah fikiran belum matang lagi!
so apa yang aku nak cakap kat sini apapun cita2 atau azam korang mestilah tulus dari hati korang, then keyakinan tu mesti ada, kalau tak tercapaipun tiada masalah sebab kita dah cuba!

1 Komentar:

barb michelen berkata...

look this is the "diet" i told you about you should really enter the site :) bye enter the site

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons