10 September 2008

Pedapp

pedapp aku hari ini dari rumah lagi aku plan mo donlod themes wordpress tapi streamyx plak slow tahap kura-kura. semua hajatku tergendala disebabkan oleh streamyx.ideaku yang mencurah-curah macam air hujan turun dari langit semuanya hilangg..

Cerita pasal semalam,
aku sempat menghayal dengan domain+hosting baruku. Dalam khayalanku tentang domain sempat plak melencong pergi tempat lain.. isk isk..

Sekarang ni streamyx sudah meningkatkan kelajuannya namun kenkadang slow balik. jadi aku tidak boleh meneruskan misiku untuk mendolod.

2 Komentar:

Tanpa Nama berkata...

aku haram mau memaki suda nie..
mau don lot power iso xboleh..
mau cari info xboleh..
bukak youtube cam haram..
bukak blog ku lagi laging cam apa jak...

Adry berkata...

tu la... aku pun geram gila ngan streamyx ni... macam la ndak dibayar ba

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons